Konferensiya dasturi

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ОЛИЙ ВА ЎРТА МАХСУС ТАЪЛИМ ВАЗИРЛИГИ

 ЎЗБЕКИСТОН ДАВЛАТ ЖАҲОН ТИЛЛАРИ УНИВЕРСИТЕТИ

 “ЎЗБЕКИСТОНДА ХОРИЖИЙ ТИЛЛАР” НОМЛИ ЭЛЕКТРОН ЖУРНАЛ ВА ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛИ ТАҲРИРИЯТИ

 ДАСТУР

 “Узлуксиз таълим тизимида хорижий тилларни ўқитишнинг янги тенденциялари: реал амалиёт ва ривожланиш стратегиялари” масофавий илмий-амалий конференция

(27 апрель – 12 май 2016 й.)

Конференция Ўзбекистон Республикаси Мустақиллигининг 25 йиллигига бағишланади.

 Тошкент – 2016

 

Ташкилий қўмита аъзолари:

Шукурова Г.Р. – “Ўзбекистонда хорижий тиллар” номли электрон журнал ва интернет портали директори

Қаюмова В.Ф., ф.ф.н., доцент

Аҳмедова Л.Т., д.ф.н., профессор

Муллахўжаева К.Т., ф.ф.н., доцент

Қосимова Н.С., ф.ф.н., доцент

Тошпўлатова Н.К., ф.ф.н., доцент

Қамбаров Н.М., ф.ф.н., доцент

Жабиев Н. “Ўзбекистонда хорижий тиллар” номли электрон журнал ва интернет портали таҳририяти масъул котиби.

Дастурчилар  – Ходжаков Азамат, Улуғов Анвар.

Ахборот кўмаги – ЎзДЖТУ халқаро журналистика факультети талабалари.

 

27 апрель.  КОНФЕРЕНЦИЯНИНГ ОЧИЛИШИ.

ЯЛПИ МАЖЛИС

 1. Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазири ўринбосари Б.Ш.Усмоновнинг табрик сўзи.

2. Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети ректори Ш.Ш.Каюмовнинг табрик сўзи.

3. “Ўзбекистонда хорижий тиллар” номли электрон журнал ва интернет портали таҳририяти директори Г.Р.Шукурованинг конференцияни ўтказиш тартиби тўғрисида қисқача маълумоти.

 ДОКЛАДЛАР

  1. Perspectives of Teaching Foreign Languages in the CountryИРИСКУЛОВ Мираббос Турсунович, к.ф.н., доцент (УзГУМЯ).
  2. Личностно-ориентированный подход к современному обучению и воспитанию студентов высших учебных заведений Республики Узбекистан – АХМЕДОВА Лайло Толибжоновна, д.п.н., профессор (УзГУМЯ).
  3. Анализ опыта создания европейской зоны высшего образования – НОРМУРАДОВА Валентина Ивановна, к.п.н., доцент, заведующий кафедрой современных педагогических технологий (УзГУМЯ).
  4. ESP Materials Design Partnership Project in Uzbekistan Dee BROUGHTON.

 

5 май 13.30-15.00 www.conference2016.fledu.uz сайтида

ОНЛАЙН “ДАВРА СУҲБАТИ”

МАВЗУ: “ЗАМОНАВИЙ ЖАМИЯТДА ТАЪЛИМ ВА ТАРБИЯНИНГ РИВОЖЛАНИШ МАСАЛАЛАРИ”

 (ЎзДЖТУ мисолида)

 

Модератор: ф.ф.д., профессор Ахмедова Л. Т.

“Давра суҳбати” иштирокчилари:

  • А.Н.Нурматов – ф.ф.н., доц., ЎзДЖТУ ўқув ишлари бўйича проректор
  • У.Э.Яриев – ЎзДЖТУ ўқув бўлими бошлиғи
  • Д.Б.Бобожонова – ЎзДЖТУ профессори, тарих фанлари доктори
  • Н.Жўраева – ЎзДЖТУ доценти, тарих фанлари номзоди
  • Д.С.Кулмаматов – ЎзДЖТУ профессори, филология фанлари доктори
  • О.Мусурмонова – ЎзДЖТУ профессори, педагогика фанлари доктори
  • Н.Ж.Исакулова – ЎзДЖТУ доценти, педагогика фанлари доктори
  • П.Ш.Исамова – ЎзДЖТУ доценти, педагогика фанлари номзоди
  • Е.А.Лагай – ЎзДЖТУ доценти, педагогика фанлари номзоди
  • Н.Эшонкулова – ЎзДЖТУ ўқув-услубий бошқарма методисти
  • Р.В.Тиманова – ЎзДЖТУ катта ўқитувчиси

МУҲОКАМА УЧУН САВОЛЛАР:

  1. Учебная мотивация как вид учебно-познавательной деятельности.
  2. От чего зависит учебная мотивация студентов Ведущие мотивы познавательной активности студентов УзГУМЯ.
  3. Условия, способствующие развитию познавательного интереса у студентов УзГУМЯ.
  4. Эффективные способы формирования интереса студентов УзГУМЯ к учению.
  5. Содействие формированию у студентов положительных мотивов учебно-познавательной деятельности — одна из важных задач студенческого актива.
  6. Умение работать систематически как основа устойчивой высокой успеваемости студентов.
  7. Знание и учет психологических особенностей личности студента — важное условие содействия развитию познавательной деятельности студентов.
  8. Волевые качества как один из основных факторов, обусловливающих успешную учебную деятельность студентов.
  9. Факторы, влияющие положительно и отрицательно на успешность обучения студентов УзГУМЯ.

Барча хоҳловчиларни www.fledu.uz  порталининг www.conference.fledu.uz субсайтида бўлиб ўтадиган онлайн давра суҳбатида фаол иштирок этишга чорлаймиз!


27 апрель – 12 май             ШЎБАЛАР ИШИ

 

1-шўба. Тил ўқитишнинг назарий аспектлари, лингводидактика ва методика

  1. Interdisciplinary Status оf Contrastive Linguistics – Makhfuza Inamovna RASULOVA.
  1. Тendencias actuales en la enseñanza del español en las facultades de traduccion e interpretacion en la Republica de UzbekistanARTIKOVA Makhfuza Ravshanovna, Universidad Estatal Uzbeka de Lenguas del Mundo.
  1. Интерпретация падежной формы словосочетания по управлению дательным падежом – АБДУРАХМАНОВ Фахриддин, к.п.н., доцент(УзГУМЯ).
  1. Провербиал фразеологизмларнинг миллий тиллар фразеологизмлари доирасидаги ўрни ва аҳамияти – НАСИРОВ Абдурахим Абдимуталипович (ЎзДЖТУ).
  1. Инглиз ва ўзбек тилларидаги юридик терминларнинг қиёсий таҳлили – КУРГАНОВ Анвар Мухторович (ИИВ Академия).
  1. Тил ўқитишда аския элементларидан фойдалиниш самарадорлиги – ДЎСМАТОВ Ҳикматулло Ҳайитбоевич (ФарДУ).
  1. Гипербола и «антигипербола» как антиномия в языке – КОРАБОЕВ Жасурбек, старший преподаватель, Андижанский государственный университет.
  1. К вопросу о классификации речевых упражнений в отечественной и зарубежной методической литературе – НАЗМУТДИНОВА Клара Робертовна (УзГУМЯ).
  1. Фразеологик бирликларнинг семантик гуруҳланиши – ТУРҒУНОВА Рано Пардабаева (ЎзДЖТУ).
  1. Замонавий хитой тилида интернетда ишлатиладиган ёшлар сленги – РАСУЛЕВА Малика (ЎзДЖТУ).
  1. Ўзбек тилида ватан ва она диор гуруҳига оид мақолларда синонимия ва антонимия – ҲУСАНОВА Ситора.
  1. Гапларда феъллар валентлик хусусиятларнинг фарқланиши (немис тилидаги sagen ва sprechen феъллари мисолида) –ЗИЯДУЛЛАЕВ Илҳом Облоқулович, катта илмий-ходим изланувчиси, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. Процессы формальной и семантической ассимиляции лексического значения заимствований в терминологической системе русского языка – ХЕГАЙ Маргарита Валентиновна, преподаватель, Ташкентский Государственный Педагогический университет имени Низами.
  2. Typology in Gender Linguistics – SHUKUROVA Zumradxon Ismoilovna, Phd Researcher, Teacher, UzSWLU.
  3. Инглиз тилида потенциал ҳаракат маъносига эга бўлган сўз бирикмаларининг ривожи – ЮСУПОВА Шоира Батировна, филология фанлари номзоди, доцент.
  4. Process of Transterminologization in Gender Term System – ERGASHEVA Guli Ismoil qizi, Uzbek State University of World Languages.
  5. Инсон шахсини шарафловчи лексик-морфологик воситаларнинг прагматик ва лингвокультурологик хусусиятлариМАТКАРИМОВА Ашурхон, катта ўқитувчи, З. М. Бобур номидаги   Андижон давлат университети.
  6. Синтагматические характеристики лексической микросистемы глаголов перемещенияИСАМОВА Пакиза Шамсиевна, к.п.н., доцент, УзГУМЯ.
  7. Лингвокультурный концепт в свете антропоцентричности художественного дискурса – НОРМУРОДОВА Нозлия Зариловна, кандидат филологических наук, доцент, Республиканский научно-практический центр развития инновационных методик обучения иностранным языкам.
  8. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – ХАМРОЕВА Феруза Сайфуллаевна, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий-амалий маркази кичик илмий ходими.
  9. Ўзбек миллатида нарса ва ҳодисаларни номлашнинг лингвомаданий хусусиятлари – ЮЛДАШЕВ Фарход, ўқитувчи, ЎзДЖТУ.
  10. Тил ижтимоий омилларининг назарий ва методологик асослари – ҚЎШОҚОВА Барнохон, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

2-шўба. Узлуксиз таълим тизимида чет тилларни ўқитишнинг замонавий ёндашувлари, инновацион технологиялари.

  1. The Difficulties in Learning Pronunciation and the Reasons that Cause these Difficulties – KAN Galina Arsenyevna, senior teacher, international journalism faculty, department of audiovisual journalism and mass communication, USWLU.
  1. Modern Approaches to Teaching the Features of Effective Writing in EnglishMAMATOVA Feruza Makhammadovna, National University of Uzbekistan.
  1. Оптимальные условия лингвометодической подготовки будущих учителей ИЯ в магистратуре – МАХКАМОВА Г.Т., д.п.н., проф. УзГУМЯ.
  1. Чет тил ўқитишнинг замонавий босқичи хусусида ИЛИЕВА Лола Камоловна, ЭРКАЕВ Элмирза Темирович, Тошкент давлат педагогика университети.       
  2. Концептуальная модель развития когнитивной изобретательности учащихся как активных субъектов творческой деятельности – КУРБАНОВА Шоира Исмаиловна, старший преподаватель; ХАЛБОЕВА Умида Эркиновна, преподаватель, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами.
  1. Талаба лингво-маданий компетенциясини шакллантиришнинг назарий асослари – ОМАНОВ Пўлат Хабитович, катта ўқитувчи, инглиз тили иккинчи факультети декани, мустақил изланувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. К вопросу дистанционного обучения студентов английскому деловому письму – ТИМАНОВА Роза Валерьевна, старший преподаватель, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Лингвистическая игра как фактор формирования знаний о языке – УЗБЕКОВ Тимур Сакенович, старший научный сотрудник-соискатель, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. The Importance of Pedagogy of Andragogy in Teaching Foreign Languages – SHARIPOVA Yoqut Qudratillayevna, Teacher, the Department of Theoretical Discipline, Uzbek State World Languages University, Tashkent.
  1. Педагогическое тестирование как инновационный метод контроля и диагностики знаний студентов высших образовательных учреждений – Яриев Урал Эшбаевич, начальник учебно-методической части, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Масофавий таълим. Замонавий мультмедиа воситалари ёрдамида масофавий таълимни ривожлантириш масалалари – Пўлатжон Нуриллаевич ҚУРБОНОВ, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  2. The Essential Influence of Films in Teaching Integrated Skills – N.I. Salikhova, Senior teacher of the department of theoretical disciplines, UZSUWL.
  3. Чет тилларни ўқишда скрайбинг услубидаги тақдимотлардан фойдаланиш ва уни ёратиш воситалари Ашурова Дилором Нуруллаевна, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

3-шўба.  Узлуксиз таълим тизимида нофилологик йўналишларда чет тили (ESP).

  1. Reading in a Foreign Language and Its Role in Teaching the English Language at Non-Language High SchoolsBAKIROVA Holida, UzSWLU.
  1. Тил ургатишда “Сase-Study таълим технологиясидан фойдаланиш борасидаНазаров Пўлат Жўрамуродович, педагогика фанлари номзоди, доцент, Самарқанд давлат тиббиёт институти.
  1. Бошланғич синф ўқувчиларининг инглиз тилида коммуникатив компетенцияларини шакллантиришда нутқ намуналарини ўқитишнинг аҳамиятиТажибаев Ғайратжон Шовдорович, катта илмий ходим-изланувчи, Наманган давлат университети.
  1. Использование устных речевых заданий в обучении английскому языку – УМАРОВ Хамидулла, кафедра «Государственного и иностранных языков», преподаватель, Высший военный таможенный институт.

 

4-шўба. Янги таълим парадигмаси таржимани ўқитиш. Чет тилларини ўқитишда маданий ва адабий билимлар.

  1. “Қутадғу билиг” асаридаги айрим мақолларнинг русча ва инглизча таржималари хусусида – МАКСУДОВА Моҳира,  катта илмий ҳодим изланувчи, Тошкент давлат шарқшунослик институти.
  1. Teaching Strategies of Translation of the Author Neologisms – KATTAKHANOVA Dilnozakhon Sobir kyzy, мaster’s course student, National University of Uzbekistan named after M.Ulughbek.
  1. Literature – an Integral Part of Future Masters TrainingMURATOVA Elmira D., Ph.D., Associate Professor.
  1. Приемы создания полиобраза «юродивого» в рассказе Ф.М. Достоевского «Ползунков» – ПЕТРУХИНА Наталья Михайловна, к.ф.н., доцент, заведующий кафедрой, УзГУМЯ.
  1. Хайриддин Бегматовнинг “Девона Машраб” романида анъана ва бадиий талқин – ДАВРОНОВА Шоҳсанам, ф.ф.н., катта илмий ходим-изланувчи, БухДУ.
  1. Optimization of Linguo-Cultural Competence of Future Teachers of Foreign Language – ABDUAZIZOVA Durdona Abduzukhurovna, Ph.D philology, docent, Higher military customs Institute.
  1. Француз, немис ва инглиз адабиётида романтизмнинг шаклланиш тамойилллариҚАРШИБАЕВА Улжан Давировна, катта ўқитувчи, Самарқанд давлат медицина институти.
  1. “Армон асираси” романи бадииятиХОЛМАХМЕДОВА Нодира, ўқитувчи, СамДЧТИ.
  1. Имидж ведущего как средство воздействия на аудиторию (на примере ведущей новостной передачи «Ахборот» Юлии Родимцевой) – МАХКАМОВА Нигора, корреспондент газеты «Правда Востока», студентка факультета международной журналистики Узбекского государственного университета мировых языков.
  1. Общекультурный контекст в формировании научного мировоззрения студенческой молодёжи – ШАРИПОВА Сурайё, преподаватель кафедры педагогики и психологии, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Глобал ахборий жамиятда миллий маданият масаласи – АМИНОВА Дилноза Хикматилла қизи, доцент, сиёсий фанлар номзоди, ЎзДЖТУ.
  1. Ўзбек тилида ватан ва она диор гуруҳига оид мақолларда синонимия ва антонимия – Ҳусанова Ситора, 3-инглиз тили факультети, инглиз тилини интеграллашган ҳолда ўқитиш кафедраси ўқитувчиси ЎзДЖТУ.
  1. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – Феруза Сайфуллаевна ХАМРОЕВА, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий-малий Маркази кичик илмий ходими.

 

12 май 13-00

КОНФЕРЕНЦИЯНИНГ ЯКУНИЙ НАТИЖАЛАРИ.

СЕРТИФИКАТЛАР ТАҚДИМОТИ.

КОНФЕРЕНЦИЯНИНГ ЁПИЛИШИ.

 

 

 

МИНИСТЕРСТВО ВЫСШЕГО И СРЕДНЕГО СПЕЦИАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН

 УЗБЕКСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ МИРОВЫХ ЯЗЫКОВ

 ПОРТАЛ И НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ ЭЛЕКТРОННЫЙ ЖУРНАЛ «ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКЕ В УЗБЕКИСТАНЕ»

 ПРОГРАММА

 научно-практической дистанционной конференции «Новые тенденции в преподавании иностранных языков в системе непрерывного образования: реальная практика и стратегии развития»

(27 апреля – 12 мая 2016 г.)

Конференция посвящается 25-летию Независимости Республики Узбекистан

  Ташкент – 2016

Члены оргкомитета:

Шукурова Г. Р. – директор электронного журнала и Интернет портала “Иностранные языке в Узбекистане”

Каюмова В.Ф., к.ф.н., доцент

Ахмедова Л.Т., д.п.н., профессор

Муллаходжаева К.Т., к.ф.н., доцент

Косимова Н.С., к.ф.н., доцент

Тошпўлатова Н.К., к.ф.н., доцент

Камбаров Н.М., к.ф.н., доцент

Жабиев Н. – ответ. секретарь электронного журнала и Интернет портала “Иностранные языке в Узбекистане”

Программисты – Ходжаков Азамат, Улугов Анвар.

Информационная поддержка – студенты факультета международной журналистики УзГУМЯ.

27 апреля.  ОТКРЫТИЕ КОНФЕРЕНЦИИ.

ПЛЕНАРНОЕ ЗАСЕДАНИЕ

  1. Приветственное слово заместителя министра высшего и среднего специального образования Б. Ш. Усманова.
  2. Приветственное слово ректора Узбекского государственного университета мировых языков Ш. Ш. Каюмова.
  3. Приветствие участникам конференции и информация о порядке проведения конференции директора портала и научно-методического журнала «Иностранные языки в Узбекистане» Г. Р. Шукуровой.

 ДОКЛАДЫ

  1. Perspectives of Teaching Foreign Languages in the CountryИРИСКУЛОВ Мираббос Турсунович, к.ф.н., доцент (УзГУМЯ).
  2. Личностно-ориентированный подход к современному обучению и воспитанию студентов высших учебных заведений Республики Узбекистан – АХМЕДОВА Лайло Толибжоновна, д.п.н., профессор (УзГУМЯ).
  3. Анализ опыта создания европейской зоны высшего образования – НОРМУРАДОВА Валентина Ивановна, к.п.н., доцент, заведующий кафедрой современных педагогических технологий (УзГУМЯ).
  4. ESP Materials Design Partnership Project in Uzbekistan Dee BROUGHTON.

 5 мая  13.30-15.00 «КРУГЛЫЙ СТОЛ»

СТРАТЕГИЯ РАЗВИТИЯ ВОСПИТАНИЯ  И ОБРАЗОВАНИЯВ СОВРЕМЕННОМ ОБЩЕСТВЕ  

(на примере УзГУМЯ)

Модератор: Д.п.н., профессор Ахмедова Л. Т.

Участники «Круглого стола»:

  • К.ф.н., доц., проректор по учебной части Нурматов А.Н.
  • Начальник учебно-методической части Яриев У.Э.
  • Д.и.н., проф. Бобожонова Д.Б.
  • К.и.н., доц. Жураева Н.
  • Д.ф.н, проф Кулмаматов Д.С.
  • Д.п.н., проф. Мусурмонова О.
  • Д.п.н., доц. Исакулова Н.Ж.
  • К.п.н., доц. Исамова П.Ш.
  • К.п.н., доц. Лагай Е.А.
  • Методист учебно-методической части Эшонкулова Нилюфар.
  • Ст. преп. Тиманова Р.В.

ВОПРОСЫ ДЛЯ ОБСУЖДЕНИЯ

  1. Учебная мотивация как вид учебно-познавательной деятельности.
  2. От чего зависит учебная мотивация студентов? Ведущие мотивы познавательной активности студентов УзГУМЯ.
  3. Условия, способствующие развитию познавательного интереса у студентов УзГУМЯ.
  4. Эффективные способы формирования интереса студентов УзГУМЯ к учению.
  5. Содействие формированию у студентов положительных мотивов учебно-познавательной деятельности — одна из важных задач студенческого актива.
  6. Умение работать систематически как основа устойчивой высокой успеваемости студентов.
  7. Знание и учет психологических особенностей личности студента — важное условие содействия развитию познавательной деятельности студентов.
  8. Волевые качества как один из основных факторов, обусловливающих успешную учебную деятельность студентов.
  9. Факторы, влияющие положительно и отрицательно на успешность обучения студентов УзГУМЯ.

Приглашаем всех желающих присоединиться к работе «круглого стола» на cубсайте www.conference2016.fledu.uz портала www.fledu.uz!

 27 апреля – 12 мая                    СЕКЦИОННАЯ  РАБОТА

 

Секция 1. Теоретические аспекты обучения языкам, лингводидактика и методика.

  1. Interdisciplinary Status оf Contrastive Linguistics – RASULOVA Makhfuza Inamovna, Phd(philology), professor, Uzbekistan State University of Word Languages.
  1. Тendencias actuales en la enseñanza del español en las facultades de traduccion e interpretacion en la Republica de UzbekistanARTIKOVA Makhfuza Ravshanovna, Universidad Estatal Uzbeka de Lenguas del Mundo.
  1. Интерпретация падежной формы словосочетания по управлению дательным падежом – АБДУРАХМАНОВ Фахриддин, к.п.н., доцент,УзГУМЯ.
  1. Провербиал фразеологизмларнинг миллий тиллар фразеологизмлари доирасидаги ўрни ва аҳамияти – НАСИРОВ Абдурахим Абдимуталипович, мустақил тадқиқотчиси, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. Инглиз ва ўзбек тилларидаги юридик терминларнинг қиёсий таҳлили – КУРГАНОВ Анвар Мухторович, катта ўқитувчи, Тилларни ўрганиш кафедраси бошлиғи ўринбосари ИИВ Академияси.
  1. Тил ўқитишда аския элементларидан фойдалиниш самарадорлиги – ДЎСМАТОВ Ҳикматулло Ҳайитбоевич, ўзбек тилшунослиги кафедраси ўқитувчиси, Фарғона давлат университети.
  1. Гипербола и «антигипербола» как антиномия в языке – КОРАБОЕВ Жасурбек, старший преподаватель, Андижанский государственный университет.
  1. К вопросу о классификации речевых упражнений в отечественной и зарубежной методической литературе – НАЗМУТДИНОВА Клара Робертовна, преподаватель, Узбекский государственный универ-ситет мировых языков.
  1. Фразеологик бирликларнинг семантик гуруҳланиши – ТУРҒУНОВА Рано Пардабаева, катта ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  2. Замонавий хитой тилида интернетда ишлатиладиган ёшлар сленги – РАСУЛЕВА Малика, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  3. Гапларда феъллар валентлик хусусиятларнинг фарқланиши (немис тилидаги sagen ва sprechen феъллари мисолида) –ЗИЯДУЛЛАЕВ Илҳом Облоқулович, катта илмий-ходим изланувчиси, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  4. Процессы формальной и семантической ассимиляции лексического значения заимствований в терминологической системе русского языка – ХЕГАЙ Маргарита Валентиновна, преподаватель, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами.
  5. Typology in Gender Linguistics – SHUKUROVA Zumradxon Ismoilovna, Phd Researcher, Teacher, UzSWLU.
  6. Инглиз тилида потенциал ҳаракат маъносига эга бўлган сўз бирикмаларининг ривожи – ЮСУПОВА Шоира Батировна, филология фанлари номзоди, доцент.
  7. Process of Transterminologization in Gender Term System – ERGASHEVA Guli Ismoil qizi, Uzbekistan State University of World Languages.
  8. Инсон шахсини шарафловчи лексик-морфологик воситаларнинг прагматик ва лингвокультурологик хусусиятлариМАТКАРИМОВА Ашурхон, катта ўқитувчи, З. М. Бобур номидаги Андижон давлат университети.
  9. Синтагматические характеристики лексической микросистемы глаголов перемещенияИСАМОВА Пакиза Шамсиевна, к.п.н., доцент, УзГУМЯ.
  10. Лингвокультурный концепт в свете антропоцентричности художественного дискурса – НОРМУРОДОВА Нозлия Зариловна, кандидат филологических наук, доцент, Республиканский научно-практический центр развития инновационных методик обучения иностранным языкам.
  11. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – ХАМРОЕВА Феруза Сайфуллаевна, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий-амалий маркази кичик илмий ходими.
  12. Ўзбек миллатида нарса ва ҳодисаларни номлашнинг лингвомаданий хусусиятлари – ЮЛДАШЕВ Фарход, ўқитувчи, ЎзДЖТУ.
  13. Тил ижтимоий омилларининг назарий ва методологик асослари – ҚЎШОҚОВА Барнохон, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

Секция 2. Современные подходы и инновационные технологии в обучении иностранным языкам в системе непрерывного образования.

  1. The Difficulties in Learning Pronunciation and the Reasons that Cause these Difficulties – KAN Galina Arsenyevna, senior teacher, international journalism faculty, department of audiovisual journalism and mass communication, USUWL.
  1. Modern Approaches to Teaching the Features of Effective Writing in EnglishMAMATOVA Feruza Makhammadovna, National University of Uzbekistan.
  1. Оптимальные условия лингвометодической подготовки будущих учителей ИЯ в магистратуре – МАХКАМОВА Г.Т., д.п.н., проф. УзГУМЯ.
  1. Чет тил ўқитишнинг замонавий босқичи хусусида ИЛИЕВА Лола Камоловна, ЭРКАЕВ Элмирза Темирович, Тошкент давлат педагогика университети.       
  2. Концептуальная модель развития когнитивной изобретательности учащихся как  активных субъектов  творческой деятельности – КУРБАНОВА Шоира Исмаиловна, старший преподаватель; ХАЛБОЕВА Умида Эркиновна, преподаватель, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами.
  1. Талаба лингво-маданий компетенциясини шакллантиришнинг назарий асослари – ОМАНОВ Пўлат Хабитович, катта ўқитувчи, инглиз тили иккинчи факультети декани, мустақил изланувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. К вопросу дистанционного обучения студентов английскому деловому письму – ТИМАНОВА Роза Валерьевна, старший преподаватель,  Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Лингвистическая игра как фактор формирования знаний о языке – УЗБЕКОВ Тимур Сакенович, старший научный сотрудник-соискатель, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. The Importance of Pedagogy of Andragogy in Teaching Foreign Languages – SHARIPOVA Yoqut Qudratillayevna, Teacher, the Department of Theoretical Discipline, Uzbekistan State University of World Languages, Tashkent.
  1. Педагогическое тестирование как инновационный метод контроля и диагностики знаний студентов высших образовательных учреждений – ЯРИЕВ Урал Эшбаевич, начальник учебно-методической части, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Масофавий таълим. Замонавий мультмедиа воситалари ёрдамида масофавий таълимни ривожлантириш масалалари – ҚУРБОНОВ Пўлатжон Нуриллаевич, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. The Essential Influence of Films in Teaching Integrated Skills – N.I. Salikhova, Senior teacher of the department of theoretical disciplines, UZSUWL.
  2. Чет тилларни ўқишда скрайбинг услубидаги тақдимотлардан фойдаланиш ва уни ёратиш воситалари Ашурова Дилором Нуруллаевна, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

Секция 3. Иностранный язык для специальных целей (ESP) в системе непрерывного образования.

  1. Reading in a Foreign Language and Its Role in Teaching the English Language at Non-Philological High SchoolsBAKIROVA Holida, UzSWLU.
  1. Тил ургатишда “Сase-Study таълим технологиясидан фойдаланиш борасидаНазаров Пўлат Жўрамуродович, педагогика фанлари номзоди, доцент, Самарқанд давлат тиббиёт институти.
  1. Бошланғич синф ўқувчиларининг инглиз тилида коммуникатив компетенцияларини шакллантиришда нутқ намуналарини ўқитишнинг аҳамиятиТажибаев Ғайратжон Шовдорович, катта илмий ходим-изланувчи, Наманган давлат университети.
  1. Использование устных речевых заданий в обучении английскому языку – УМАРОВ Хамидулла, кафедра «Государственного и иностранных языков», преподаватель, Высший военный таможенный институт.

 

 Секция 4. Обучение переводу в условиях новой образовательной парадигмы. Культурологические и литературоведческие знания в обучении иностранным языкам.

  1. “Қутадғу билиг” асаридаги айрим мақолларнинг русча ва инглизча таржималари хусусида – МАКСУДОВА Моҳира,  катта илмий ҳодим изланувчи, Тошкент давлат шарқшунослик институти.
  1. Teaching Strategies of Translation of the Author Neologisms – KATTAKHANOVA Dilnozakhon Sobir kyzy, мaster’s course student, National University of Uzbekistan named after M.Ulughbek.
  1. Literature – an Integral Part of Future Masters TrainingMURATOVA Elmira D., Ph.D., Associate Professor.
  1. Приемы создания полиобраза «юродивого» в рассказе Ф.М. Достоевского «Ползунков» – ПЕТРУХИНА Наталья Михайловна, к.ф.н., доцент, заведующий кафедрой, УзГУМЯ.
  1. Хайриддин Бегматовнинг “Девона Машраб” романида анъана ва бадиий талқин – ДАВРОНОВА Шоҳсанам, ф.ф.н., катта илмий ходим-изланувчи, БухДУ.
  1. Optimization of Linguo-Cultural Competence of Future Teachers of Foreign Language – ABDUAZIZOVA Durdona Abduzukhurovna, Ph.D philology, docent, Higher military customs Institute.
  1. Глобал ахборий жамиятда миллий маданият масаласи – АМИНОВА Дилноза Хикматилла қизи, доцент, сиёсий фанлар номзоди, ЎзДЖТУ.
  1. Француз, немис ва инглиз адабиётида романтизмнинг шаклланиш тамойилллариҚАРШИБАЕВА Улжан Давировна, катта ўқитувчи, Самарқанд давлат медицина институти.
  1. “Армон асираси” романи бадииятиХОЛМАХМЕДОВА Нодира, ўқитувчи, СамДЧТИ.
  1. Имидж ведущего как средство воздействия на аудиторию (на примере ведущей новостной передачи «Ахборот» Юлии Родимцевой) – МАХКАМОВА Нигора, корреспондент газеты «Правда Востока», студентка факультета международной журналистики Узбекского государственного университета мировых языков.
  1. Общекультурный контекст в формировании научного мировоззрения студенческой молодёжи –  ШАРИПОВА Сурайё, преподаватель кафедры педагогики и психологии, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Ўзбек тилида ватан ва она диор гуруҳига оид мақолларда синонимия ва антонимия – ҲУСАНОВА Ситора, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – Феруза Сайфуллаевна ХАМРОЕВА, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий-малий Маркази кичик илмий ходими.

 12 мая 13-00

ПОДВЕДЕНИЕ ИТОГОВ КОНФЕРЕНЦИИ.

ВРУЧЕНИЕ  СЕРТИФИКАТОВ.

ЗАКРЫТИЕ КОНФЕРЕНЦИИ.

 

MINISTRY OF HIGHER AND SECONDARY SPECIAL EDUCATION OF THE REPUBLIC OF UZBEKISTAN

 UZBEKISTAN STATE WORLD LANGUAGES UNIVERSITY

 “FOREIGN LANGUAGES IN UZBEKISTAN” WEB PORTAL AND SCIENTIFIC METHODOLOGICAL E-JOURNAL

  AGENDA

Scientific and practical distant conference on Modern Tendencies in Teaching Foreign Languages in the system of continuous education: practice and development strategy

(April 27 – May 12, 2016)

The conference is dedicated to the 25th anniversary of the Independence of the Republic of Uzbekistan

 Tashkent – 2016

Members of the organizational committee:

Shukurova G.R. Director of “Foreign Languages In Uzbekistan” Web Portal and Scientific Methodological E-journal

Kayumova V.F., candidate of philology, associate professor

Akhmedova L.T., doctor of philology, professor

Mullakhodjayeva K.T., candidate of philology, associate professor

Kosimova N.S., candidate of philology, associate professor

Tashpulatova N.K., candidate of philology, associate professor

Kambarov N.M., candidate of philology, associate professor

Jabiyev N. Head of the Editorial staff “Foreign Languages In Uzbekistan” Web Portal and Scientific Methodological E-journal

Web programmers: Khodhzakov Azamat, Ulugov Anvar.

Media partnersstudents of international journalism at UzSWLU

April 27.  OPENING OF THE CONFERENCE. PLENARY SESSION

  1. Greeting speech by the deputy minister of higher and secondary special education B. Usmanov
  2. Greeting speech by the rector of Uzbekistan State World Languages University Sh. Kayumov
  3. Welcome address to conference participants and introduction about conference organization by the director of “Foreign Languages in Uzbekistan” web portal and scientific and methodological e-journal G. Shukurova.

 PAPERS

  1. Perspectives of Teaching Foreign Languages in the Country – Iriskulov Mirabbos Tursunovich, candidate of philology, associate professor (UzSWLU).
  2. Личностно-ориентированный подход к современному обучению и воспитанию студентов высших учебных заведений Республики Узбекистан – АХМЕДОВА Лайло Толибжоновна, д.п.н., профессор (УзГУМЯ).
  3. Анализ опыта создания европейской зоны высшего образования – НОРМУРАДОВА Валентина Ивановна, к.п.н., доцент, заведующий кафедрой современных педагогических технологий (УзГУМЯ).
  4. ESP Materials Design Partnership Project in Uzbekistan Dee BROUGHTON.

 May 5 13.30-15.00     «ROUND TABLE»

DEVELOPMENT STRATEGY OF EDUCATION IN CONTEMPORARY SOCIETY

(by the example of UzSWLU)

 

Moderator: Doctor of Philology, professor Akhmedova L.T.

“Round Table” participants:

  • К.ф.н., доц., проректор по учебной части Нурматов А.Н.
  • Начальник учебно-методической части Яриев У.Э.
  • Д.и.н., проф. Бобожонова Д.Б.
  • К.и.н., доц. Жураева Н.
  • Д.ф.н, проф Кулмаматов Д.С.
  • Д.п.н., проф. Мусурмонова О.
  • Д.п.н., доц. Исакулова Н.Ж.
  • К.п.н., доц. Исамова П.Ш.
  • К.п.н., доц. Лагай Е.А.
  • Методист учебно-методической части Эшонкулова Нилюфар.
  • Ст. преп. Тиманова Р.В.

ISSUES FOR DISCUSSION

  1. Учебная мотивация как вид учебно-познавательной деятельности (к.ф.н., доц., проректор по учебной части Нурматов А.Н.).
  2. От чего зависит учебная мотивация студентов? (ст.преп. Тиманова Р.В.).
  3. Ведущие мотивы познавательной активности студентов УзГУМЯ (доцент, начальник учебно-методической части Яриев У.Э.).
  4. Условия, способствующие развитию познавательного интереса у студентов УзГУМЯ (методист учебно-методической части Эшонкулова Нилюфар).
  5. Эффективные способы формирования интереса студентов УзГУМЯ к учению (к.пед., н., доц. Лагай Е.А.).
  6. Содействие формированию у студентов положительных мотивов учебно-познавательной деятельности — одна из важных задач студенческого актива УзГУМЯ (д.исторических наук, проф. Бобожонова Д.Б. или к.исторических н., доц. Жураева Н., так как они работают со студенческим активом).
  7. Умение работать систематически как основа устойчивой высокой успеваемости студентов (д.ф.н, проф Кулмаматов Д.С.).
  8. Знание и учет психологических особенностей личности студента — важное условие содействия развитию познавательной деятельности студентов (д.пед.н., проф. Мусурмонова О.).
  9. Волевые качества как один из основных факторов, обусловливающих успешную учебную деятельность студентов (к.пед.н., доц. Исамова П.Ш.).
  10. Факторы, влияющие положительно и отрицательно на успешность обучения студентов УзГУМЯ (д.пед.н., доц. Исакулова Н.Ж.).

Приглашаем всех желающих присоединиться к работе «круглого стола» на cубсайте www.conference2016.fledu.uz  портала www.fledu.uz!

 April 27 – May 12                    WORKSHOPS

 

Workshop 1. Theoretical aspects of teaching languages, linguodidactics and methods.

  1. Interdisciplinary Status оf Contrastive Linguistics – Makhfuza Inamovna RASULOVA.
  2. Тendencias actuales en la enseñanza del español en las facultades de traduccion e interpretacion en la Republica de UzbekistanARTIKOVA Makhfuza Ravshanovna, Universidad Estatal Uzbeka de Lenguas del Mundo.
  1. Интерпретация падежной формы словосочетания по управлению дательным падежом – АБДУРАХМАНОВ Фахриддин, к.п.н., доцент(УзГУМЯ).
  1. Провербиал фразеологизмларнинг миллий тиллар фразеологизмлари доирасидаги ўрни ва аҳамияти – НАСИРОВ Абдурахим Абдимуталипович (ЎзДЖТУ).
  1. Инглиз ва ўзбек тилларидаги юридик терминларнинг қиёсий таҳлили – КУРГАНОВ Анвар Мухторович (ИИВ Академия).
  1. Тил ўқитишда аския элементларидан фойдалиниш самарадорлиги – ДЎСМАТОВ Ҳикматулло Ҳайитбоевич (ФарДУ).
  1. Гипербола и «антигипербола» как антиномия в языке – КОРАБОЕВ Жасурбек, старший преподаватель, Андижанский государственный университет.
  1. К вопросу о классификации речевых упражнений в отечественной и зарубежной методической литературе – НАЗМУТДИНОВА Клара Робертовна (УзГУМЯ).
  1. Фразеологик бирликларнинг семантик гуруҳланиши –ТУРҒУНОВА Рано Пардабаева (ЎзДЖТУ).
  1. Замонавий хитой тилида интернетда ишлатиладиган ёшлар сленги – РАСУЛЕВА Малика (ЎзДЖТУ).
  1. Ўзбек тилида ватан ва она диор гуруҳига оид мақолларда синонимия ва антонимия – ҲУСАНОВА Ситора.
  1. Гапларда феъллар валентлик хусусиятларнинг фарқланиши (немис тилидаги sagen ва sprechen феъллари мисолида) – ЗИЯДУЛЛАЕВ Илҳом Облоқулович, катта илмий-ходим изланувчиси, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. Процессы формальной и семантической ассимиляции лексического значения заимствований в терминологической системе русского языка – ХЕГАЙ Маргарита Валентиновна, преподаватель, Ташкентский Государственный Педагогический. университет имени Низами.
  2. Typology in Gender Linguistics – SHUKUROVA Zumradxon Ismoilovna, Phd Researcher, Teacher, UzSWLU.
  3. Инглиз тилида потенциал ҳаракат маъносига эга бўлган сўз бирикмаларининг ривожи – ЮСУПОВА Шоира Батировна, филология фанлари номзоди, доцент.
  4. Process of Transterminologization  in Gender Term System – ERGASHEVA Guli Ismoil qizi, Uzbek State University of World Languages.
  5. Инсон шахсини шарафловчи лексик-морфологик воситаларнинг прагматик ва лингвокультурологик хусусиятлариМАТКАРИМОВА Ашурхон, катта ўқитувчи, З. М. Бобур номидаги Андижон давлат университети.
  6. Синтагматические характеристики лексической микросистемы глаголов перемещенияИСАМОВА Пакиза Шамсиевна, к.п.н., доцент, УзГУМЯ.
  7. Лингвокультурный концепт в свете антропоцентричности художественного дискурса – НОРМУРОДОВА Нозлия Зариловна, кандидат филологических наук, доцент, Республиканский научно-практический центр развития инновационных методик обучения иностранным языкам.
  8. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – ХАМРОЕВА Феруза Сайфуллаевна, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий-амалий маркази кичик илмий ходими.
  9. Ўзбек миллатида нарса ва ҳодисаларни номлашнинг лингвомаданий хусусиятлари – ЮЛДАШЕВ Фарход, ўқитувчи, ЎзДЖТУ.
  10. Тил ижтимоий омилларининг назарий ва методологик асослари – ҚЎШОҚОВА Барнохон, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

Workshop 2. Modern approaches and innovative technologies in teaching foreign languages in the system of continuous education.

  1. The Difficulties in Learning Pronunciation and the Reasons that Cause these Difficulties – KAN Galina Arsenyevna, senior teacher, international journalism faculty, department of audiovisual journalism and mass communication, USWLU.
  1. Modern Approaches to Teaching the Features of Effective Writing in EnglishMAMATOVA Feruza Makhammadovna, National University of Uzbekistan.
  1. Оптимальные условия лингвометодической подготовки будущих учителей ИЯ в магистратуре – МАХКАМОВА Г.Т., д.п.н., проф. УзГУМЯ.
  1. Чет тил ўқитишнинг замонавий босқичи хусусида ИЛИЕВА Лола Камоловна, ЭРКАЕВ Элмирза Темирович, Тошкент давлат педагогика университети.       
  2. Концептуальная модель развития когнитивной изобретательности учащихся как  активных субъектов  творческой деятельности – КУРБАНОВА Шоира Исмаиловна, старший преподаватель; ХАЛБОЕВА Умида Эркиновна, преподаватель, Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами.
  1. Талаба лингво-маданий компетенциясини шакллантиришнинг назарий асослари – ОМАНОВ Пўлат Хабитович, катта ўқитувчи, инглиз тили иккинчи факультети декани, мустақил изланувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  1. К вопросу дистанционного обучения студентов английскому
  2. деловому письму – ТИМАНОВА Роза Валерьевна, старший преподаватель, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Лингвистическая игра как фактор формирования знаний о языке – УЗБЕКОВ Тимур Сакенович, старший научный сотрудник-соискатель, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. The Importance of Pedagogy of Andragogy in Teaching Foreign Languages – SHARIPOVA Yoqut Qudratillayevna, Teacher, the Department of Theoretical Discipline, Uzbek State World Languages University, Tashkent.
  1. Педагогическое тестирование как инновационный метод контроля и диагностики знаний студентов высших образовательных учреждений – Яриев Урал Эшбаевич, начальник учебно-методической части, Узбекский государственный университет мировых языков.
  2. Масофавий таълим. Замонавий мультмедиа воситалари ёрдамида масофавий таълимни ривожлантириш масалалари – Пўлатжон Нуриллаевич ҚУРБОНОВ, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.
  3. The Essential Influence of Films in Teaching Integrated Skills – N.I. Salikhova, Senior teacher of the department of theoretical disciplines, UZSUWL.
  4. Чет тилларни ўқишда скрайбинг услубидаги тақдимотлардан фойдаланиш ва уни ёратиш воситалари Ашурова Дилором Нуруллаевна, ўқитувчи, Ўзбекистон давлат жаҳон тиллари университети.

 

 Workshop 3. Foreign Languages for specific purposes in the system of continuous education.

  1. Reading in a Foreign Language and Its Role in Teaching the English Language at Non-Language High SchoolsBAKIROVA Holida, UzSWLU.
  1. Тил ургатишда “Сase-Study таълим технологиясидан фойдаланиш борасидаНазаров Пўлат Жўрамуродович, педагогика фанлари номзоди, доцент, Самарқанд давлат тиббиёт институти.
  1. Бошланғич синф ўқувчиларининг инглиз тилида коммуникатив компетенцияларини шакллантиришда нутқ намуналарини ўқитишнинг аҳамиятиТажибаев Ғайратжон Шовдорович, катта илмий ходим-изланувчи, Наманган давлат университети.
  1. Использование устных речевых заданий в обучении английскому языку – УМАРОВ Хамидулла, кафедра «Государственного и иностранных языков», преподаватель, Высший военный таможенный институт

 Workshop 4. Teaching translation in conditions of new educational paradigm. Culturological and literature studies in teaching foreign languages.

  1. “Қутадғу билиг” асаридаги айрим мақолларнинг русча ва инглизча таржималари хусусида – МАКСУДОВА Моҳира,  катта илмий ҳодим изланувчи, Тошкент давлат шарқшунослик институти.
  1. Teaching Strategies of Translation of the Author Neologisms – KATTAKHANOVA Dilnozakhon Sobir kyzy, мaster’s course student, National University of Uzbekistan named after M.Ulughbek.
  1. Literature – an Integral Part of Future Masters TrainingMURATOVA Elmira D., Ph.D., Associate Professor.
  1. Приемы создания полиобраза «юродивого» в рассказе Ф.М. Достоевского «Ползунков» – ПЕТРУХИНА Наталья Михайловна, к.ф.н., доцент, заведующий кафедрой, УзГУМЯ.
  1. Хайриддин Бегматовнинг “Девона Машраб” романида анъана ва бадиий талқин – ДАВРОНОВА Шоҳсанам, ф.ф.н., катта илмий ходим-изланувчи, БухДУ.
  1. Optimization of Linguo-Cultural Competence of Future Teachers of Foreign Language – ABDUAZIZOVA Durdona Abduzukhurovna, Ph.D philology, docent, Higher military customs Institute.
  1. Француз, немис ва инглиз адабиётида романтизмнинг шаклланиш тамойилллариҚАРШИБАЕВА Улжан Давировна, катта ўқитувчи, Самарқанд давлат медицина институти.
  1. “Армон асираси” романи бадииятиХОЛМАХМЕДОВА Нодира, ўқитувчи, СамДЧТИ.
  1. Имидж ведущего как средство воздействия на аудиторию (на примере ведущей новостной передачи «Ахборот» Юлии Родимцевой) – МАХКАМОВА Нигора, корреспондент газеты «Правда Востока», студентка факультета международной журналистики Узбекского государственного университета мировых языков.
  1. Общекультурный контекст в формировании научного мировоззрения студенческой молодёжи – ШАРИПОВА Сурайё, преподаватель кафедры педагогики и психологии, Узбекский государственный университет мировых языков.
  1. Глобал ахборий жамиятда миллий маданият масаласи – АМИНОВА Дилноза Хикматилла қизи, доцент, сиёсий фанлар номзоди, ЎзДЖТУ.
  1. Ўзбек тилида ватан ва она диор гуруҳига оид мақолларда синонимия ва антонимия – Ҳусанова Ситора, 3-инглиз тили факультети, инглиз тилини интеграллашган ҳолда ўқитиш кафедраси ўқитувчиси ЎзДЖТУ.
  1. Халқаро туризм ва маданиятлараро алоқада хорижий тилларнинг ўрни – Феруза Сайфуллаевна  ХАМРОЕВА, ЎзДЖТУ ҳузуридаги Чет тилларни ўқитишнинг инновационавий методларини ривожлантириш республика илмий- малий Маркази  кичик илмий ходими.

 May 12 13-00

SUMMARIZING OF THE CONFERENCE.

AWARDING CEREMONY.

CLOSING OF THE CONFERENCE.